استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ق.ظ

در روز معلم تدریس بار دیگر متولد می شود

برش اول : در روز معلم، تدریس بار دیگر متولد می شود

اینکه روزی را جشن می گیریم که در آن حکیم فرزانه آیت الله مطهری در آن شهید شد کمی در ابتدا عجیب به نظر می رسد. ولی بیایید جور دیگری به این مسئله نگاه کنیم. ما در زندگی عادی می پذیریم که با مرگ تاثیر انسان ها از بین نمی رود، وقتی عزیزی را از دست می دهیم تا سالها یاد او را همراه خود داریم و همیشه حضور نامرئی اش را حس می کنیم، گویی برای ما مرگ تولدی دوباره است، تولدی که اجازه می دهد بار دیگر به زندگی نگاه کنیم، این روز روز کشته شدن معلمان تاریخ ایران است، در این روز ما به تاریخ قول می دهیم که یاد آن معلمان دلسوز را تا ابد همراه خود نگه داریم و از آنها همواره به نیکی یاد کنیم.


برش دوم : تقویم ما را به خاطرات معلمان می برد

این روزها بسیار بسیار در حال بمباران شدن توسط اطلاعات بیرونی هستیم، ما هر روز بمباران می شویم و از یاد می بریم چه چیزی دیشب  خوردیم، صبح چطور بلند شدیم، وجود تقویم ها اینجا به کار می آید که دقیقا یک روز یک سیلی به ما بزند و به ما بگوید امروز روز معلم است، کمی یادت بیاید چه کسانی در زندگی تو تاثیر گذاشتن بعد به ما می گوید می خواهی در زندگی دیگران ماندگار باشی باید کاری کنی در حد و اندازه های آموزش و تدریس خصوصی تا اثرش تا سالیان زیادی همراه تاریخ باشد.

                                                 روز معلم

برش سوم: خاطرات با معلم در روز معلم زنده می شوند

روز معلم، روز یاد دهنده ها فقط نیست، روز ما دانش آموزا، دانش جو ها، مهارت یاد گیرنده ها هم هست، مایی که نشستیم و یاد گرفتیم، نشستیم و در سر کلاس ها شیطنت بازی در آوردیم، مایی که خوابیدیم دیر بیدار شدیم و سعی کردیم با صورت نشسته برویم سر کلاس، وقتی صحبت از روز معلم می شود شما همه خاطرات روز های دانش آموزی یا دانشجویی جلوی چشم هایتان نمی آید؟


برش چهارم: روز معلم، روز یاد دادن است

روز معلم، روز یاد دادن نیز هست، قبلا پروسه معلم شدن تنها در اختیار آموزش و پرورش بود، این سازمان بود که معلوم می کرد چه کسی معلم است و چه کس دیگری نیست، از طرفی برای بعضی از مهارت ها چون تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی زبان انگلیسی  و ... اصلا معلم معرفی نمی کرد. اما امروزه با پلتفرم استاد سلام همه می توانند لذت یاد دادن را بچشند. در استاد سلام به واسطه اعتباری که دریافت می کنید به دانش جو ها و دانش آموزها معرفی می شوید و یک جلسه رایگان توانایی خود را در معرض آن دانش آموز یا دانشجو می گذارید، اگر انتخاب شدید آن مسیر را با دانشجو یا دانش آموز می روید و قدم در راه معلم شدن می گذارید. استاد سلام وجود خود را به شما معلم ها تقدیم می کند و می داند هر خدمتی بکند نیز باز کم است.

برش پنجم: استاد سلام تا ابد با استاد ها

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی با خدمت به شما، روز معلم را گرامی می دارد، باور کنید ساعت ها پشت این سایت زحمت بوده تا خدمت به شما بشود افتخار ما، شمایی که حق زندگی به گردن ما بچه های ما، فامیل ما، هم وطن های ما  دارید.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی