استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۶ ق.ظ

کادو روز معلم از جنس هیجان و مهربانی


امسال هدیه متفاوت به معلم خود بدهید، هدیه ای از جنس هیجان، از نتیجه کارگروهی بچه ها هم می تونه باشه، شادی یک معلم وقتیه که ببینه شاگردها بلدند با هم هماهنگ باشند، بلدند کار تیمی انجام بدهند، حالا کار تیمی می تونه تزئین کلاس باشه، میتونه تمیز کردن کلاس و میز معلم باشه، میتونه کار قشنگی برای خنداندن و خوشحال کردن باشه. حالا چقدر تماشایی وقتی شاگردهای کلاسهای پایینتر برای معلمشون دارند فکر می کنند.

اگر از یک سمت دیگه به این ماجرا نگاه کنیم، آیا بچه هامون را داریم طوری تربیت می کنیم که دوست داشته باشند فرد دیگری را خوشحال کنند؟! آیا حس نوعدوستی را بهشون تو خونه آموزش دادیم؟ که تدریس خصوصی نوعدوستی فقط در آغوش خانواده ممکن است

خوشحال کردن معلم از مسیر دوست داشتنش بدون کادو برای معلم هم ممکن هست. با یک نامه با دستخط خود شاگرد، تشکر و ادای احترام خالصانه بابت همه آموزش های مثلا تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی حسابان

با یک شاخه گل از گلدان تزئینی خانه، این ادای احترام نه به خاطر کم کردن هزینه تدریس خصوصی است و نه برای بیشتر نمره گرفتن! جوابش هیجان و خوشحالی استاد است.

معلمی، از جنس معلم با اشتیاق و شوق به بچه ها و علاقه به پرورش و یاددادن، از کلاسش انرژی میگیرد و از احترام والدین آزادی عمل می یابد و هیچ مانعی جلودار کار خوبش نمیشود، پس هدیه ای برای خوشحال کردن این معلم به او انرژی دو چندان میدهد وقتی بداند خود شاگرد با توانایی و افکار خودش به فکر هدیه افتاده و مهیا کرده است.

معلم هر رشته ای که تدریس کند، چه تدریس خصوصی باشد و چه در کلاس درس دهد، همیشه از شاگرد یا شاگردان خود انرژی میگیرد و مصداق خوبیست برای: مستمع، صاحب سخن را بر سر ذوق آورد؛ حالا چه در تدریس خصوصی فیزیک باشد، چه تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی حسابان و تدریس خصوصی ریاضی و چه برای یادگیری مهارت و در تدریس خصوصی شنا و تدریس خصوصی پیانو و ... پس افکار مثبت را زمان تدریس جریان بدهید تا معلم خوب سیل اطلاعات را سرازیر کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی