استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۴ ب.ظ

تبلیغ تدریس خصوصی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

قسمت مهمی از پروسه وارد شدن به تدریس خصوصی ، تبلیغ کردن برای شغل تان است. چرا که شغل تدریس خصوصی تابلویی آویزان فرد نمی کند. اهمیت تبلیغ برای تدریس خصوصی، برای این شغل بسیار بیشتر از سایر شغل ها است چرا که تبلیغ تدریس خصوصی توسط یک فرد انجام می شود و برخلاف سایر شغل ها که تبلیغ برای یک مجموعه است تبلیغ برای یک فرد است. از این رو بخش مهمی از تدریس خصوصی با مقوله پرسنال برندینگ مرتبط است. در این مقاله کوتاه می خواهیم چند فاکتور برای تبلیغ را با یکدیگر مرور کنیم. ابتدا به راههای تبلیغ خوب می پردازیم(راههای تبلیغ از خود تبلیغ عموما مهمتر هستند) بعد به تبلیغ خوب خواهیم پرداخت.

1.داشتن یک پروفایل آنلاین

اولین ویژگی خوب در زمینه تدریس خصوصی این است که افراد باید بتوانند شما را در اینترنت پیدا کنند، پس باید به خودتان نشانی در اینترنت بدهید، بهترین راه عضو شدن در استاد سلام است سایتی که در زمینه تدریس خصوصی جزو نتیجه اول گوگل است و چهارراه تدریس خصوصی به شمار می رود. سعی کنید همه توصیه هایی که استاد سلام در زمینه پر کردن پروفایلتان به شما می کند را انجام بدهید چرا که با رعایت چنین ویژگی هایی به خوبی می توانید در درسترس افرادی که در گوگل به دنبال شما می گردند باشید، اینروز ها مردم و کاربران اینترنت شفافیت میخواهند، هزینه تدریس خصوصی را هم بنویسید.


2.کارت ویزیت، سربرگ و ..

نداشتن یک کارت ویزیت در دنیای تدریس خصوصی همانند یک فاجعه است، فرض کنید شما یک استاد تدریس خصوصی زبان آلمانی هستید، یا تدریس خصوصی فیزیک، یا تدریس خصوصی زبان، یا تدریس خصوصی حسابان، شما برای خود حتما یک کارت ویزیت تهیه کنید، این کارت ویزیت به خوبی می تواند معرف شما باشد، اگر کمی ذوق و سلیقه داشته باشید می توانید سربرگی به نام خود چاپ کنید، سربرگ نشان از اهمیت شما به مقوله تدریس خصوصی می دهد، می توانید قرارداد آماده تدریس خصوصی را از استاد سلام دانلود کنید، تا خیلی ترو تمیز روی سربرگ خود این قرارداد را بنویسید و قرارداد تمیز و مرتبی ببندید، امتحان کنید این راه را ضرر نخواهید کرد.

3. در شبکه های اجتماعی فعال باشید

اگر می خواهید خوب برای خود تبلیغ کنید، سعی کنید به وسیله شبکه های اجتماعی زیست خود را با تدریس خصوصی که شغلتان است پیوند بزنید، سعی کنید به وسیله این شبکه ها به طور نامحسوس به همه بگویید که تدریس خصوصی شغل دومتان یا اولتان هست، در صفحه پروفایل شما در استاد سلام، امکان انتشار صفحه خود در صفحه های شبکه های اجتماعی را دارید! مانند شکل زیر،و البته در شبکه های اجتماعی می توانید کنار آن، از تجربیات خودهم بنویسد و سعی کنید زیر پوستی عمل کنید. شبکه های اجتماعی یک بازار بالفعل هستند که نمی توان آنها را دست کم گرفت.

حتما تصویر زیر برای شما آشنا میشود اگر قصد حضور در اینترنت را به عنوان استاد داشته باشید:


تبلیغ تدریس خصوصی در شبکه های اجتماعی

4. تبلیغ خوب و ویژگی های عمومی آن

تبلیغ خوب، تبلیغی است که توانایی های شما را به خوبی تشریح کند، به خوبی سابقه شما را نشان دهد، همچنین حرفه ای بودنتان را به رخ بکشد در ضمن به همه اعلام کند که شما تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی پیانو، تدریس خصوصی فتوشاپ، تدریس خصوصی حسابان و ...  را جدی گرفته اید و از آن امرار معاش می کنید. از طرف دیگر تبلیغ خوب، تبلیغی است که شدیدا بتواند شما را فردی موجه در زمینه تدریس خصوصی نشان بدهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی