استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۳۱ ب.ظ

دختران عزیز، قهرمانی مبارک...

این جمله که « عقل سالم در بدن سالم است » همان بار اول که خوانده یا شنیده می شود، آدم را به فکر ورزش کردن می اندازد.انسانها به نظر من دو دسته اند. ورزشکاران و آنها که ورزش را دوست دارند اما فرصت یا همت ندارند. من خودم از دسته ی دوم هستم و واقعیت این است که پای همتم می لنگد تا اینکه فرصتش را نداشته باشم. هر بار هم با شنیدن خبر پیروزی فرد یا تیمی در مسابقات داخلی و خارجی، عزمم را جزم می کنم تا بلاخره در باشگاه نزدیک خانه ثبت نام کنم و از قافله ی ورزشکاران عقب نمانم....

دیروز که خبر قهرمانی تیم تکواندوی دختران ایران در آسیا را شنیدم، کلی ذوق کردم. پیروزی همه ی ورزشکاران شور و شوقم را برمی انگیزد اما دختران سرزمینم که اینگونه می درخشند، اصلا حالم را جور دیگری می کند.قیافه های مصمم بچه های این تیم را که نگاه می کردم، دیدم همه در سن و سال دبیرستان هستند. اکثر دختران توی این سن مشغول یا دلواپس کنکورند. سر کلاس یا تدریس خصوصی نشسته اند یا مشغول گذراندن کلاس تدریس خصوصی زیست  و تدریس خصوصی فیزیک هستند. اگر ازشان درباره ی ورزش بپرسی، همه می گویند انشالله بعد کنکور...اصلا خیلی ها به ورزش فکر هم نمی کنند چه برسد موکولش کنند به بعدا...

دوستان عزیز نوجوانم، درس و ورزش مکمل و لازم و ملزوم یکدیگرند. تمام دختران عضو تیم ملی تکواندوی ایران از بهترین دانش آموزان سراسر ایران هستند و درس و دانشگاه دغدغه ی مهم زندگی آنهاست. اما گوشه ای از ذهن و قلبشان را به ورزش داده اند تا سالم زندگی کنند و برای سرزمینشان افتخار بیافرینند.

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی، با آرزوی سربلندی همه ی دختران ایران زمین، قهرمانی آسیا و افتخارآفرینی شادی بخش این عزیزان را به همه ی مردم ایران و مخصوصا زنان و دختران شریفش، تبریک می گوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی