استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

برای سال جدید، شاید بعضی از شما تصمیم گرفته اید شغل  تدریس خصوصی را به عنوان شغل دوم انتخاب کنید و علاوه بر افزایش در آمد ماهیانه خود، زندگی را طعم دیگر ببخشید، برای اینکه چرخ شغل جدید برای شما به گردش بیافتد شما باید بتوانید به خوبی تبلیغ کنید، در این جستار کوتاه سعی می کنیم که راههای تبلیغ پایدار برای تدریس خصوصی را با شما در میان بگذاریم.

شروع داستان تبلیغ برای شغل تدریس خصوصی

فکر کنید سوده دانشجوی ارشد فیزیک دانشگاه الزهرا (س)  و از قدرت تدریس خوبی برخوردار است و امسال تصمیم گرفته که تدریس خصوصی فیزیک را جدی بگیرد و آن را وارد چرخه زندگی خود کند. او سالش را با مرور فیزیک های پایه های مختلف دانشگاهی،  شروع کرد و اکنون  می خواهد وارد پروسه تبلیغ برای خود شده است. اولین قدم این است که سوده یک کاغذ و قلم بگذارد جلوی خودش و تعیین کند با توجه به توانایی و مهارت هایی که در زمینه فیزیک دارد و نرخ هزینه تدریس خصوصی،  دقیقا می خواهد در کدام زمینه و کدام سطح وارد پروسه آموزش شود، بعد از بررسی شرایط و توانایی های خود، مثلا سه سطح فیزیک کنکور، فیزیک چهار می گیرد.


قدم اول : یک تصمیم رسمی

سوده اگر میخواهد برای تدریس خصوصی فیزیک خود تبلیغ کند باید اول برای خود یک شناسنامه دست و پا کند تا اول در این کار رسمیت پیدا کند، چه شناسنامه ای بهتر از داشتن پروفایل در استاد سلام! در استاد سلام، سوده می تواند به طور رسمی خود را تعریف کنید، و بگوید می تواند تدریس خصوصی فیزیک را با چه ویژگی ها  چه امکاناتی دارد ، در مورد سابقه آموزشی اش مطلب بنویسد و همچنین نرخ آموزش خود را تعریف کند، با این تصمیم سوده یک شناسنامه برای شغل تدریس خصوصی دریافت می کند.


قدم دوم: شروع تبلیغ با شبکه های اجتماعی شخصی

تبلیغ برای شغل دوم، باید به وسیله فرد انجام شود، یعنی اینکه فرد باید این نکته را از همین اول بداند که همه بار تبلیغ را باید خود بر دوش بکشد، سوده که در قدم اول یک پروفایل  ساخته اکنون باید خود را گسترش بدهد. اولین کار این است که سوده باید شغل دومش را به همه اطرافیان معرفی کند، او باید با سربلندی و افتخار در شبکه های اجتماعی که دارد تصمیم اش را علنی کند و به اطرافیان خود بگوید که وارد پروسه تدریس شده است. برای اینکه وقت سوده گرفته نشود او بهتر است پروفایل رسمی خود را به دیگران بدهد، اینطور دیگر لازم نیست که برای همه تعریف کند چه درس میدهد، نرخ تدریس اش چقدر است و چه سابقه ای دارد!

قدم سوم: فعال بودن در استاد سلام

سرچ کنید! تدریس خصوصی، اولین سایتی که می آید استاد سلام است، پس وقتی سوده در سایت معتبری چون استاد سلام حضور دارد، بهترین تبلیغ برای او این است که در این سایت خود را فعال نشان بدهد، برای این راه کافی است با پشتیبانی آنلاین سایت در ارتباط باشد تا راههای تبلیغ در استاد سلام را بفهمد.


قدم چهارم: مستمر کردن تبلیغ!

برای اینکه تدریس خصوصی برای سوده تبدیل به یک جریان درآمد پایدار شود او باید بتواند به طور مستمر خود را تبلیغ کند، این راه می تواند از دو طریق انجام بگیرد، یک نوشتن مطلب در استاد سلام و قرار دادن جزوه ها و بیان تجربه ها در تدریس خصوصی و دو از طریق شبکه های اجتماعی شخصی، قطعا مسیر استاد سلام، مسیری با کیفیت تر است چرا که استاد سلام از نظر گوگل در زمینه تدریس خصوصی مقام اول را دارد و بدون شک شاه راه اصلی تدریس خصوصی در ایران است. پس سوده اگر راه اول را انتخاب کند قطعا به توفیق بیشتری نایل می شود.


چهار قدم ذکر شده در زمینه تبلیغ تدریس خصوصی از جمله تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی تافل  چهار قدم اولیه و اساسی است، راههای بیشتر را در مقالات آینده به شما ارائه خواهیم داد. امیدواریم هم سوده در تدریس خصوصی موفق باشد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی