استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۳۷ ب.ظ

یک کنکوری در یک سوم منتهی به کنکور با خود چه می گوید؟

یک ضرب المثل چینی وجود دارد که می گوید" مهم نیست از کجا شروع می کنید مهم اینه که کجا می خواهید به پایان برسونید" اکنون همه داوطلبان در یک سوم پایانی مسیر قرار دارند، مسیری که منتهی به کنکور است ارزش بالاتری نسبت به بخش های دیگری مسیر دارد، این یک سوم پایانی مشخص می کند چه کسی کجا باید بایستد، مسیر منتهی به کنکور همانند یک سراشیبی است، سرعت گذر زمان در اینجا بسیار بالاست، استرس ها به خاطر این سراشیبی و نزدیک تر شدن زمان کنکور بالا تر می رود، همه چیز اینجا ارزش دو چندان می گیرد، هر چیزی که در این مرحله اندوخته شود ( چه به صورت فردی چه از طریق استاد خصوصی) سر جلسه کنکور  با احتمال بالاتری خود را نشان می دهد، از طرف این قسمت از مسیر کنکور را می توان به بازی شطرنجی تشبیه کرد که خبری از مهره های سرباز نیست و شطرنج باز با مهره های قدرتمندی که دارد می تواند بازی را به سمت خود برگرداند. نمی دانیم شما که این مطلب را از استاد سلام میخونی در چه مرحله ای هستی ، چقدر آماده هستی، چند سناریو و چند توصیه داریم برای تو، خودت ببین که در کدوم وضعیت کنکوری هستی.

شعار قوی های کنکور اولی ها: من آغاز و تمامم!

بعضی از شما داوطلبان دو سوم مسیر را عالی پیمودید و با اندوخته بالایی وارد این یک سوم پایانی می شوید به شما خسته نباشید می گوییم و در گوشتان زمزمه می کنیم کار را آن کرد که تمام کرد، به هیچ چیزی مغرور نشوید، مثال ان خرگوش نباشید که به توانایی های خود مغرور بود و مسابقه را به لاک پشت باخت. در این مدت زمان باقی مانده مخصوصا در نیمه اول از این یک سوم پایانی شما که همه چیز را خوب خوندی و چیزی را از قلم نیانداختی با تدریس خصوصی و استاد خصوصی آن ریز کاری ها را یاد بگیرید، و دانش تان را استحکام ببخشید. بگذارید اینطور بگویم، همه خانه های ایرانی بدون زلزله محکم هستند ولی کدام یک در مقابل زلزله مقاوم هستند، شمایی که این همه خوانده ای و تلاشت را کرده ای حیف است با چند سوال چالشی خانه ات ترک بخورد و از آن ایده ال مد نظر عقب بیوفتی، پس در این قسمت ضعف هایت را بیشتر از قوت هایت دوست داشته باشد و سعی کن آنها را برطرف کنی.

شعار کج دار و مریز های کنکور :سیل باش!

بعضی از شما داوطلبان تا کنون کج دار  عمل کرده اید، کمی خواندید بعد رها کردید و این پروسه کنکور خواندن را سینوسی ادامه دادید. به شما می خواهم بگویم، هر چیزی که رخ داده را پشت سرتان بگذارید پشت سرتان باشد، عربها ضرب المثلی دارند که می گوید " فات مات " یعنی آنچه که گذشت مرده است، باید به جلو نگاه کرد، شما می توانید در این یک سوم پایانی همانند یک سیل باشید که می خواهد از سد کنکور بگذرد، آیا می خواهید تبدیل به یک سیل شوید؟ خب برای تبدیل به سیل شدن باید همه چیز سریع اتفاق بیافتد شما باید با سرعت بالایی یاد بگیری و با سرعت بالاتری انجام بدهی و تمرین کنی. برای اینکه تبدیل به سیل شوید از استاد خصوصی استفاده کنید و سعی کنید با تدریس خصوصی همچون سیل محکم و پر قدرت یاد بگیرید و تمرین کنید. به خودتان مرتب بگویید، من می تونم سیل باشم! یا مثلا به خودتان اینطور بگویید، رژین سیل باش!

شعار مصیبت زدگان کنکور: من بازنده نیستم!

نخواندم، برادر من، خواهر من هیچی نخوندم. بنا به هر دلیلی شما تا کنون برای کنکور هیچ تلاشی نکردید، کنکور برای شما از همه افرادی که خوانده اند  یا به قول خودمون خر خونی کردند، کنکور اهمیت بیشتری دارد. اگر پذیرفتید که بازنده باشید و مزه تنبلی یک بار زیر زبانتون شیرین آمد، دفعه بعد که خواستید بلند شوید و برای کنکور بخوانید همانند یک فرد صد و هشتاد کیلویی خواهید بود که برای قرار گرفتن در مسیر باید اول شصت کیلو اضافه وزن کم کند. خب چرا می خواهید شصت کیلو به خودتان اویزان کنید؟! از طرف دیگر اینکه چهار ماه مانده، چهار ماه زمان کمی برای تغییر سرنوشت نیست، بارسلونا در هفت دقیقه سه گل زد! کاری که در هشتاد و هفت دقیقه جلوی تیم پاریسن ژرمن به زور توانسته بود بکند را در هفت دقیقه تکرار کرد. پایان بازی را می توانید بهم بزنید، به خودتان بگویید که بازنده نیستید، مهم نیست نتیجه، گور پدر کنکور اصلا، فقط به خودتان فکر کنید و مثل بازنده ها در یک سوم پایانی مسیر قدم نزنید، همانند همه بدوید و نشان بدهید که چقدر زیبا می دوید. همانند کسی نباشید که خط پایان را نمی خواهد ببیند!

هر کدام از این سناریو به شما می خورد شاید شما جزو اینها نباشید و شرایط خاص دیگری داشته باشید، در هر صورت فقط داد بزنید که من می خواهم برنده باشم. برای خودم برنده باشم.

استاد سلام برای بچه های کنکوری کلاس کنکور در زمینه های مختلف و تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زیست شناسی و ... را در نظر گرفته است , هزینه تدریس خصوصی هر درس را نیز مشخص کرده است.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی