استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

بعضی از افراد، از نتیجه  کلاس خود ناراضی هستند و فکر می کنند ایراد از استاد و یا خودشان است! عدم نتیجه گیری برای افرادی که تعدد تدریس خصوصی بالایی داشته باشند گران تر تمام می شود. با بررسی هایی  انجام شده از این دسته از دانش آموزان معلوم شد آنها زمان مابین دو کلاس را فراموش می کنند و از آن استفاده بهینه ای نمی کنند. همین فراموشی میزان استفاده از کلاس و کسب موفقیت را نصف می کند.


ما بین دو جلسه تدریس خصوصی دقیقا کجاست؟

قبل از هر چیز تعریف می کنیم که ما بین دو جلسه تدریس خصوصی از شروع یک جلسه تا پایان جلسه بعدی است. اگر فرد برای خود زمان ما بین دو جلسه تدریس خصوصی  را خوب برنامه ریزی کند تاثیر کلاس در نتایج فردی اش دو چندان شده  و سود پایدار تری بهره می برد. مخصوصا در ازتباط با درس هایی که تمرین زیاد لازم درد مانند تدریس خصوصی فیزیک یا تدریس خصوصی حسابان.


چه کارهایی باید ما بین دو جلسه تدریس خصوصی انجام داد؟

اولین کاری که باید در خصوص زمان بین دوجلسه انجام داد، مرور سریع و دقیق مطالب گفته شده توسط استاد در جلسه است. این مرور باید همراه با حل تمرین ها و تکالیف؛ بررسی همه نکات آموزشی مطرح شده در کلاس باشد، در کنار هر تمرین باید یاداشتی نوشته شود که چرا انجام این تمرین سخت است. در واقع از خود بپرسید کجایش را متوجه نمی شوید، همان را در کنار تمرین بنویسید. پیشنهاد می کنیم هر چیزی که استاد را گفته و نوشته اید را دوباره بنویسید، این کار به شما کمک می کند یک بار دیگر مرور دقیقی داشته باشید. اگر مرور نکنید انگار تدریس خصوصی نداشتید! بعد از این مرور، به سراغ تمرین ها و سوالات آن بخش بروید و شروع به تمرین کردن بکنید، سعی کنید تا جایی که می شود در آن زمینه تمرین حل کنید، تمرین ها را با نکاتی که استاد گفته حل کنید، به راه حل کتاب های آموزشی چندان اهمیت ندهید، به یاد داشته باشید که استاد تجربه چندین ساله در آموزش دارد و صلاحتان را بهتر می داند. اگر راه حلی برایتان جذاب بود از استاد در مورد استفاده از آن بپرسید. در مورد تمرین کردن از اینکه جواب سوالات را نمی دانید و یا برایتان سخت است نترسید چرا که همراه خود استادی دارید که در جلسه بعد پاسخگوی شماست. همانطور که گفتیم زمان مابین دو کلاس از شروع یک جلسه تا پایان جلسه بعدی است. در شروع هر جلسه تمرین هایی که از پس حل کردنشان بر نیامدید و یا نکات مبهم در جلسه قبل را بپرسید، تمرین و حل سوالات و پرسیدن اشکالات از استاد شما را به طرز شگفت آوری در آن مبحث مسلط می کند. 

و اما سخن آخر

هر چقدر این زمان مابین تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی فیزیک،  تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی آیلتس را خوب بگذرانید هر تدریس خصوصی فایده ای دو چندان برای شما خواهد داشت، حال چه کلاس حضوری باشد یا کلاس مجازی.















نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی