استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

رابطه ی دوستانه کلاس مجازی و آیلتس از کجا شروع شد !؟

رابطه دوستانه کلاس مجازی و آیلتس ؟؟؟؟؟؟

 بله دقیقا درست دیده اید. نه ما اشتباه نوشته ایم و نه شما اشتباه خوانده اید، انگار که این دو از ابتدا رابطه ای دوستانه با یکدیگر داشته اند و ما نمی دانستیم تا زمانی که کلاس های مجازی استاد سلام در اختیار همگان قرار گرفت و با استقبال خوبی نیز رو به رو شد. اما استقبال استاد آیلتس و دانش آموزان برای تدریس خصوصی آیلتس، البته به قول خود بچه ها که تدریس خصوصی ielts تضمینی با شور و هیجان بیش تر نسبت به بقیه بود.

نخستین بار که کلاس مجازی معرفی شد، اولین سوالی که همه می پرسیدند این بود که آموزش مجازی چیست؟ و جزییات و روند کاری آن را با نگاهی موشکافانه از ما سوال می پرسیدند. اما در همان زمان بچه های تدریس خصوصی آیلتس بدون پرسشی درخواست کلاس مجازی داشتند. شاید تدریس خصوصی آیلتس به صورت مجازی در همه جای دنیا  بیش تر جا افتاده و بچه های آیلتس از روش های نوین در دنیا عقب نمی مانند. شاید افرادی که برای مهاجرت های تحصیلی آموزش آیلتس را شروع کرده اند خود را به محیط های مجازی مثل اسکایپ و کلاس های مجازی از اول عادت می دهند. و دلیل آخر این که آن ها باهوش هستند و با روش درست در زمان و هزینه خود صرفه جویی می کنند.

                                                             کلاس مجازی آیلتس


هر کدام یا هیچ کدام می توانند دلیل رابطه دوستانه آیلتس و کلاس مجازی باشند.

البته تجربه دانش آموزان در کلاس مجازی به ما گفته است که تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل به صورت آنلاین و هر کس می تواند در منزل خودش و پای سیستم خود  کلاس بسیار خوبی و مفید را رقم زند.

 زیرا روند دیدن فیلم یا گوش دادن به آهنگ که در کلاس های آیلتس بسیار مهم است خیلی راحت تر و سریع تر از کلاس ها آفلاین بوده.

و  همچنین زمان بندی کلاس که می توانند کلاس را طولانی تر و با توجه به زمان مورد نیاز برگزار کنند و به درخواست خود شاگرد و استاد تنظیم شود. نکته ای که کلاس مجازی را از همه متمایز کرده از بین بردن فواصل جغرافیایی است.

به امید روزی که تمام دروس با کلاس مجازی رابطه ای دوستانه داشته باشند و همگی زمان و هزینه خود را بیش تر دوست داشته باشیم.

                                                                                                           

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی