استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ب.ظ

روایت جدیدی از عشق به قلم ترانه علیدوستی

همیشه شنیده ایم که گفته اند: اگر می خواهی موفق باشی، یک مسیر درست را انتخاب کن و سرسختانه در راه رسیدن به هدفت تلاش کن. از مسیر هم منحرف نشو. این یعنی دقیقا روی یک موضوع متمرکز باشی و به اصطلاح از این شاخه به آن شاخه نپری. اگر تصمیم داری در طی کردن مدارج علمی آدم موفقی باشی، دور هنر را خط بکش! اگر می خواهی ورزشکار درجه یکی باشی، فقط به هدفت فکر کن و مبادا وقتت را صرف رفتن به سینما کنی! شما که به کلاس خصوصی ریاضی ششم می روی، بله شما، هرگز فکرش را هم نکن که در کلاس گلدوزی یا آموزش قلاب بافی شرکت کنی!

چقدر از اینجور نصیحت ها شنیده ایم و با دلخوری خودمان را قانع کرده ایم که لابد درست می گویند که باید یک شاخه را گرفت و در آن درجه یک شد. اما این روزها چیزهایی می بینی و می شنوی که انگار قانون همیشه را به هم ریخته است. آدمهای موفقی که اسمشان همه جا هست و در حرفه ی خود درجه یک هستند. اما این آدمها به موفقیت در یک رشته بسنده نکرده اند. اصلا آدم یک تخصصی نیستند. دوست دارند همه جا و با بهترین کیفیت حضور داشته باشند. دست بر قضا واقعا هم در هر حوزه ای که وارد می شوند، می درخشند. بدون اینکه از حرفه و تمرکز اصلی خود بمانند، در رشته های دیگر نیز سرآمد هستند.

نمونه ی بارز و دوست داشتنی این آدمهای موفق، ترانه علیدوستی است. هنرمند جوانی که تابحال در صحنه ی تئاتر و سینما دیده ایمش، در حوزه ی ادبیات و ترجمه نیز خوش درخشیده است. ترانه علیدوستی علاوه بر هنر بازیگری، توانسته نام خود را در ردیف مترجمان ادبیات نیز ثبت کند. تسلط ترانه به زبان انگلیسی و ادبیات فارسی به او این امکان را داده که به بهترین شکل وارد حوزه ی ادبیات شود و جایگاه مقبولی برای خود پیدا کند.

مجموعه داستان « رویای مادرم » نوشته ی آلیس مونرو رمان « تاریخ عشق » اثر نیکول کراوس از ترجمه های موفق و پرفروش ترانه علیدوستی است که رمان « تاریخ عشق » در بخش ادبیات و زبانهای دیگر، شایستگی تقدیر را یافته و بر افتخارات این هنرمند جوان افزوده است.

این هنرمند توانا در مصاحبه ای گفته است: من ترجمه را دوست دارم، ساعتها وقت می گذارم و از آن لذت می برم.

پس شمایی که به زبان های خارجی علاقه مندید حال زبان آلمانی باشد یا زبان انگلیسی ای می توانید تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی آیلتس را داشته باشید و برای آینده خود رویاهای بزرگ تر داشته باشید.

و این هم نمونه ای برای اینکه شما هم می توانید روی چند کار تمرکز کنید و در همه ی موارد نیز موفق شوید. با اینکه علاقه دارید جزو دانش آموزان برتر رشته ی تحصیلی خود باشید، در کلاسهای آموزش غواصی شرکت می کنید! برای امتحانات پایان سال آماده می شوید و در عین حال برای ثبت نام در کلاسهای آموزش خصوصی ویولن به دنبال معلم خصوصی موسیقی می گردید!

استاد سلام، با برگزاری کلاس مجازی در همه زمینه ها و  تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی شیمی، ارائه ی جزوات معتبر و معرفی اساتید بنام در تمام رشته های مورد نیاز شما، همواره کوشیده است تا در همه ی زمینه های تخصصی اش جزو بهترینها باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی