استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲ ب.ظ

دهه ی هشتادی ها و آموزش زبان

سالها پیش وقتی صحبت از گذراندن ایام فراغت دانش آموزان می شد، خیلی از والدین دوست داشتند بچه ها یشان به کلاس زبان بروند. این کلاس زبان، همیشه هم کلاس زبان انگلیسی بود. اصلا اینکه فکر کنی بچه ای بخواهد مثلا به کلاس زبان آلمانی یا کلاس زبان فرانسه برود، ممکن نبود. اما الان و در روزگار بچه های دهه ی هشتاد، دانش آموزانی را سراغ دارم که به بهترین کلاس زبان انگلیسی در تهران می روند و در کنارش معلم تدریس خصوصی زبان آلمانی هم دارند تا از بچه ی فلان فامیل که به چند کلاس زبان مختلف می رود عقب نمانند!!!
به هر حال یادگیری زبان دوم، چه زبان انگلیسی که در درجه ی اول اهمیت است و چه  زبان آلمانی یا زبان فرانسه، باید در اولویت های اوقات فراغت دانش آموزان قرار بگیرد. چرا که این نسل وقتی وارد دهه ی دوم و سوم زندگی خود می شوند، به شدت برای یافتن شغل مناسب، ادامه ی تحصیل، مسافرت و یا مهاجرت به این مهارت نیاز خواهند داشت. پس قبل از اینکه دیر شود یادمان باشد این روزها رفتن به کلاس زبان انگلیسی، کلاس زبان فرانسه یا کلاس زبان آلمانی یا حتی کلاس مجازی این دروس سرمایه گذاری بلند مدتی است برای آینده ی فرزند در حال رشد ما، و دیگر مفهوم  پر کردن اوقات فراغت را از دست داده است.

اگر میخواهید پیشرفت سریع تری  داشته باشید کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی ، تدریس خصوصی انگلیسی ، تدریس خصوصی زبان ، تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی آیلتس  به شما کمک می کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی