استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ب.ظ

ترانه ای معترض

گاهی یک نفر اینقدر روی آدم تاثیر می گذارد که تا مدتها مقیاس سنجش درستی تصمیمات و رفتارهای ما می شود. لباس پوشیدنش، مدل حرف زدنش و راه رفتنش. سعی می کنیم نشان بدهیم مثل اون فکر می کنیم حتی اگر واقعا اینطور نباشد.

حالا اگر این کاراکتری که طرفدارش هستیم یا قبولش داریم، مدافع نظریه ای باشد یا جریان خاصی را دنبال کند حتما تمام تلاشمان را می کنیم تا از موضوع سر درآورده و اطلاعات جامعی در آن مورد مشخص، به دست بیاوریم. نمی خواهم بگویم که تقلید صرف خوب است یا اصلا الگو برداری کار درستی نیست. آنچه در ادامه به آن اشاره می کنم، نمونه ی تازه و به روزی است که خود من را نیز درگیر این چالش کرده است.

خبرهای روز دنیا را که دنبال می کنیم، از تیتر روزنامه های بین المللی گرفته تا سر خط اخبار رادیو و تلویزیونهای داخلی، از موضوع میزگردهای سیاسی گرفته تا دغدغه ی دانشجویانی که رویای مهاجرت به سرزمین آرزوهایشان را دارند، همه از یک موضوع نگران هستند و یا حداقل اینست که به اهمیت این موضوع واقف اند.

همه ی مردم به خبر تصمیم عجیب رئیس جمهور آمریکا مبنی بر « ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا » واکنش نشان داده اند. هر کس با توجه به صنفی که در آن مشغول به کار است یا به نسبت تاثیری که این تصمیم بر کسب و کارش خواهد گذاشت، این موضوع را بررسی می کنند. هنرمندان نیز از این قافله عقب نمانده اند و با توجه به همزمانی این تصمیم با برگزاری بزرگترین رویداد سینمایی دنیا یعنی مراسم اسکار، نسبت به این اقدام دونالد ترامپ واکنش نشان داده اند. از میان هنرمندان، اعتراض ترانه علیدوستی و بعد واکنش اصغر فرهادی نسبتا تند و تیز تر بود. از حق نگذریم، منصفانه هم نیست در آستانه ی برگزاری چنین مراسمی که این دو هنرمند از کاندیداهای دریافت جایزه ی بزرگ و جهانی اسکار هستند، اغراض دینی، قومی و ملیتی باعث شود علاوه بر محرومیت این هنرمندان بزرگ از شرکت در چنان جمعی باعث شود تا روحیه ی طرفداران هنر در ایران نیز جریحه دار شود.

 مجموعه ی استاد سلام  با برگزاری دوره های جدید و کلاسهای هنری در زمینه ی تدریس خصوصی عکاسی، تدریس خصوصی فتوشاپ و تدریس خصوصی خیاطی همچون گذشته در خدمت دوستداران هنر می باشد. البته اساتید گرامی در زمینه های مدرسه ای و زبان های خارجی مانند تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی آیلتس فعال هستند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی