استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۵۸ ب.ظ

نسخه ی جدیدتری از استادسلام آنلاین شد

استادسلام در هفته های گذشته در هیاهو و تکاپوی بسیاری بوده است.از جلسه ی پربار اتاق فکر تا ضبط برنامه ی کلید و شرکت در جشنواره وب و موبایل گرفته تا اجرایی کردن تغییرات جدید که برای سایت در نظر داشتیم.در روزهای گذشته همه در تلاش بودیم تا سایت رو با امکانات جدید به روز کنیم. بچه های تیم فنی برنامه نویس عزیزمون خلاصه همه و همه حسابی کار کردیم تا تغییرات جدید به سایت اضافه بشن.

1.پشتیبانی آنلاین

سوالی بی جواب نمی ماند.اولین تغییر این چند وقت که حتما خیلی ها متوجهش شدین اضافه شدن پشتیبانی آنلاین به سایت هست.حالا ارتباط ما با شما رو راحت تر و بیشتر شده و سوالاتتون رو راحت تر میتوانید برای ما بفرستید و جواب بگیرید.

2.موتور جستجوی سایت

قسمت جستجوی سایت رو به روز کردیم که بتونید خیلی ساده جستجو بر اساس محل زندگیتون داشته باشید.البته اگر بتوانید از کلاس آنلاین استفاده کنید دیگر زیاد درقیدوبند شهر و منطقه و استان نخواهید بود و میتوانید بهترین استادها رو داشته باشید و از سراسر ایران دانشجو داشته باشید.

3.درخواست استاد،معرفی استاد با استادسلام

بخش محبوب درخواست استاد  به سایت اضافه شده که تو همین مدت کم که در حال اجراست با استقبال عالی دانش آموزان و دانشجویان رو به رو شدیم که برامون غافلگیرکننده بود و خب، خیلی هم خیالمون رو راحت کرد که راه حلی پیدا کردیم برای شمایی که میخواستید با اطمینان استادتون رو انتخاب کنید. 

4.اعتبار نقدی 

اضافه شدن اعتبار نقدی به پروفایل اساتید اتفاق جدید دیگه در استادسلام هست.استادهایی که فعال هستید و با دانش آموزان بیشتر تعامل می کنید حالا با جزوه ای که می گذارید یا فیلم آموزشی که روی سایت قرار می دهید امتیاز می گیرید که می توانید به تدریج از این امتیازها برای خرید از سایت استفاده کنید.اعتبار نقدی من رو می تونید در پروفایلتون ببینید.

5.حذف شماره ها

استادهای عزیزی که در استادسلام ستاره ندارید،به زودی و تا پایان سال شماره تلفن های شما از سایت برداشته میشود و شما فقط از یک سازوکار سایت برای جذب شاگرد میتوانید استفاده کنید.برای شما درخواست های تدریس از طریق سیستم پیام کوتاه ما فرستاده می شود و با قبول آن به ما اعلام آمادگی برای تدریس می کنید.توجه کنید که در این حالت شما ملزم هستید جلسه ی اول را برای شاگرد رایگان برگزار کنید.

عالیه؛اینطور نیست؟

منتظر اتفاقات جدید باشید.تغییراتی در ظاهر سایت و به روزرسانی کلاس های چندنفره و برگزاری دوره های آموزشی را در به روز رسانی بعدی شاهد خواهیم بود.ما توفانی داریم حرکت می کنیم که تا در مسیر یادگیری، همراه خوبی در کنار شما باشیم و برای یافتن اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی ،  تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی ،تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس و کلاس های دیگر کمکتون کنیم.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی