استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ب.ظ

چگونه از یادگیری لذت ببریم (قسمت اول)

مطالعه و یادگیری را باید همانند دیگر کارها با شوق و لذت انجام داد تا بتوان به موفقیت رسید. ما به شما روش‌هایی را آموزش می‌دهیم تا بتوانید اینکار را با لذت هر چه تمام‌ تر انجام دهید. پس همین الان برای موفقیت شروع به انجام گام‌های زیر کنید.


1.    به فروشگاه لوازم و التحریر بروید و برای خود دفتر یادداشت، برچسب و یا هر چیزی که شما برای مطالعه نیاز دارید و شما را به ذوق می‌آورد تهیه کنید.


2.    اتاق خود را مرتب کنید. شما در اتاقی که نامنظم است احتمالاً نمی‌توانید مطالعه کنید. میز و قفسه کتاب‌هایی که برای مطالعه از آن استفاده می‌کنید را مرتب و تمیز کنید.


3.    میز کار یا مطالعه را در جایگاه مناسبی قرار دهید همچنین  وسایل غیرضروری روی میز را در جایی دیگر قرار دهید. می‌توانید میز خود را در مکانی دنج بگذارید و یادداشت‌های خود را بر روی دیوار بچسبانید.


4.    موسیقی آرامش‌بخش پخش کنید. لیستی از آهنگ‌های آرامش‌بخش که فاقد شعر هستن تهیه کنید البته اگر شما جز افرادی هستید که تمرکز کامل با پخش موسیقی ندارید از این گام صرف‌نظر کنید.


5.    کامپیوتر خود را خاموش کنید!!! این کار را با تلفن همراه و تبلت خود نیز انجام دهید. اینترنت را فراموش کنید. اگر شما همیشه آنلاین هستید پس حساب کاربری خور را پاک کنید و تمرکز کنید بر روی زندگی آینده خود و هدف‌هایی که دارید.


سایت استاد سلام به شما کمک می‌کند تا از  کلاس مجازی با امکانات عالی در زمینه‌های تدریس خصوصی ریاضی و کلاس آنلاین ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوص زبان انگلیسی و کلاس آنلاین زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان ، تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی تافل ، تدریس خصوصی آیلتس ، تدریس خصوصی فتوشاپ ، جزوه آموزش زبان انگلیسی ، جزوه ریاضی و دیگر عناوین استفاده کنید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی