استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

هر انچه که میخواهید را یاد بگیرید:
 شما میتواند درس ها و هنرهایی که همیشه آرزو داشته اید را  یاد بگیرید بدون اینکه نیاز باشد محل زندگی و یا شهر خود را ترک کنید و یا حتی 4 سال از عمر خود را در دانشگاه ها و آموزشگاه ها به روش سنتی بگذرانید .

  1. راحت تر هستید :
     نشستن روی صندلی های سخت و کمر درد پایان روز را دیگر فراموش کنید. دیگر نیازی نیست صبح زود به کلاس بروید و ساعت های طولانی را در ترافیک بمانید . به راحتی در خانه می توانید یادگیری را شروع کنید .
  2. دوره های آنلاین یک نکته مثبت در رزومه شما است :
     مدیران به دنبال کارمندانی هستند که همیشه مشتاق فراگیری میباشند و مهارت های جدید را می آموزند که باعث ارتقای شغلی آنها میشود . اینکه فردی به صورت آنلاین و خودجوش یادگیری را شروع میکند از نکات مثبت شخصیتی فرد میباشد .
  3. هزینه های پایین تر :
     واقعیت این است که آموزش های آنلاین ارزان تر هستند نسبت به آموزش های سنتی و این خود یکی از عوامل مهم است برای استفاده از آموزش های آنلاین میباشد.
  4. زمان شروع آموزش: 
    در آموزش آنلاین نیازی نیست شما منتظر باشید دوره جدیدی در زمان خاصی شروع شود . شما هر لحظه که تمایل داشته باشید میتوانید شروع به یادگیری کنید بدون محدودیت در زمان و مکان .


شما در استاد سلام میتواند با اساتیدی که تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوص زبان انگلیسی ، تدریس خصوصی زبان ، تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی تافل ، تدریس خصوصی آیلتس ، تدریس خصوصی فتوشاپ و دیگر تدریس های که انجام میدهند،با آنها کلاس مجازی و یادگیری آنلاین داشته باشید و هر زمان که خواستیدیادگیری را آغاز کنید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی