استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها


پنج شنبه 9/10/95 روز مهمی برای استاد سلام بود. دوستان استاد سلامی دعوت ما رو پذیرفتند و مهمان ما شدند تا در یک دورهمی بسیار دوستانه، با ما همفکری کنند.

این دوستان خوش فکر، ایده های خوبی داشتند که نقاط روشن بسیاری را پیش روی ما گذاشت. چالشهای زیادی مطرح شد که در همان 3 سه ساعت چکش خورد و در لیست اولویت های استاد سلام قرار گرفت.

روی روشهای نوین تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی زبان، که در دنیا استفاده می شوند صحبت شد.

دنیای مجازی و فضاهایی که مخاطبان استاد سلام در آن نیازهای خود را جستجو می کنند بررسی شد و راه حل های متعددی درباره ی رفع نیاز مخاطبان، در این بسترها ارایه شد.

تمام راهکارها و پیشنهادات هم براین اصل و اساس بود که بهترین خدمات را به طور مداوم در بستری مناسب برای مخاطبان داشته باشیم. دانش آموزی که نیاز به تدریس خصوصی ریاضی دارد، به اندازه ی دانشجوی سال آخری که می خواهد در کلاس تدریس خصوصی آیلتس شرکت کند، باید از خدمات استاد سلام راضی باشد.

همه ی دوستان حاضر در این جلسه موافق این موضوع بودند که همه ی استاد سلامی ها از دانش آموز تا دانشجو و از استاد تا آموزشگاه برای بهبود این ارتباط دوسویه باید همواره تلاش کند تا پله های پیشرفت را با سرعت، مقتدر و مطمئن طی کنیم.

در این روز به یاد ماندنی، علاوه بر پیدا کردن دوستان جدید و ایده های بکر و خلاقانه، مطمئن شدیم که در اتاق فکر بعدی استاد سلام اتفاقات خوبی را جشن خواهیم گرفت.

استاد سلام با ارائه ی کلاسهای آن لاین تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی فتوشاپ، تدریس خصوصی فیزیک ،تدریس خصوصی آیلتس ، تدریس خصوصی تافل ، تدریس خصوصی شیمی و ... از تمام کسانی که تمایل دارند ایده های خلاقانه ی خود را با ما در میان بگذارند، دعوت می کند تا با پیگیری اخبار استاد سلام در اتاق فکر بعدی مهمان استاد سلامی ها باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۱
سامان حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی