استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۲۴ ب.ظ

چگونه خلاقیت ذهن خود را افزایش دهیم؟

داشتن یک ذهن خلاق میتواند به شما این اطمینان را بدهد که دارای شخصیت بزرگی هستید . در اینجا به برخی از روش هایی که میتوانید تمرین کنید تا ذهنی خلاق داشته باشید اشاره میکنیم.


داشتن یک ذهن خلاق میتواند به شما این اطمینان را بدهد که دارای شخصیت بزرگی هستید . در اینجا به برخی از روش هایی که میتوانید تمرین کنید تا ذهنی خلاق داشته باشید اشاره میکنیم.

1. وابسته به خود باشید ، نه وابسته به شخص دیگر 

این به این معنا نیست که شما از مافوق یا رییس خود سرپیچی کنید بلکه فقط برای انجام وظایف خود شروع به یادگیری کنید . اگر شما سعی میکنید به یکباره اینکار را انجام دهیدمیتواند کمی دشوار باشد. با یک شروع کوچک آغاز کنید و بر روی استقلال بیشتر خود در هر روز کار کنید .

2.  تفکر خود را نگه دارید . 

در واقع برخی از زمان در هر روز را برای  فکر کردن تعیین کنید . در ابتدا با 10 دقیقه در روز شروع کنید  و آن را افزایش دهید تا به شما احساس راحتی بیشتری دهد. این شرایط مانند سفر در یک وسیله نقلیه است  که به شما مقداری زیاد زمان آزاد میدهد

3. عصبانی یا ناراحت نباشید 

این یک گام مهم در رشد شخصیت بزرگ شما است  به این دلیل که اینکار به شما کمک میکند که با دیگران تعاملی به شیوه ی مثبت تر داشته باشید.

4. در همه زمان ها خلاق باشید .

 این به این معنا است که شما باید برخی کارهای خلاق را در زمان آزاد خود انجام دهید . مثل: نقاشی کشیدن، مجسمه سازی و نوشتن که به شما کمک شایانی خواهد کرد.

5. خواب خوب شبانه. 

مغز شما به مقدار زیادی استراحت نیاز دارد( حدود 8 ساعت برای یک فرد بزرگسال) تا از این طریق مطالبی که در طول روز میاموزید را مرتب کند .

6. استفاده از رویاهای خود به شیوه ای موثر: 

اهدافی را بر خود تعیین کنید. در مورد  کارها یی که همیشه میخواستید آنها را انجام دهید فکر کنید .به خلاقیت خود تمرکز دهید .

7. از زندگی لذت ببرید :

 سعی کنید از زندگی خود لذت ببرید در حقیقت هدف از این مقاله بهبود تجربه زندگی خود است .

8. زبان جدید

 یادگیری یک زبان جدید باعث میشود شما دیدی فراتر داشته باشید. پس همین حالا شروع به یادگیری زبان کنید تا دیر نشده!!!

تدریس خصوصی زبان انگلیسی ، تدریس خصوصی فرانسه ، تدریس خصوصی اسپانیایی ، تدریس خصوصی آلمانی ، تدریس خصوصی آیلتس ، تدریس خصوصی تافل ، تدریس خصوصی نقاشی ، تدریس خصوصی گیتار نمونه ای از کلاس هایی هستند که با یاد دادن مهارت جدید ذهن شما را خلا ق و پویا  می سازند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۷
سامان حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی