استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۸ ق.ظ

نوبل ادبیات و تمام حاشیه‌هایش

نوبل ادبیات و تمام حاشیه‌هایش

دیروز آکادمی نوبل در اطلاعیه‌ ای اعلام کرد که نوبل ادبیات امسال برنده‌ ای نخواهد داشت و به جای آن سال آینده، ۲۰۱۹، دو برنده برای این جایزه اعلام خواهد شد. اگر از اتفاقاتی که تا کنون برای این جایزه افتاده است بی خبر باشیم ممکن است این خبر برایمان تعجب بر انگیز باشد، اما نگاهی به اتفاقاتی که در سال های گذشته برای این جایزه افتاده است نشان می دهد که از این خبر چندان هم نباید متعجب شد.

پیش از آن اما ذکر این نکته خالی از فایده نخواهد بود که این اولین سالی نیست که جایزه نوبل تدریس خصوصی ادبیات اهدا نمی شود، پیش از این به خاطر جنگ های جهانی اول و دوم سال هایی بوده است که این جایزه اهدا نشده است. اما این بار دو تفاوت عمده با دفعات قبل دارد، اول این که امسال اهدای جایزه لغو نشده، بلکه عقب افتاده است و قرار است سال آینده دو جایزه اهدا شود. دفعات پیش چنین اتفاقی نیفتاده بود و تنها یک یا چند سال پشت سر هم جایزه اهدا نمی‌ شد. جز این، امسال اولین باری است که این جایزه نه به دلایل بیرونی، که به خاطر رسوایی ای که گریبانگیر یکی از اعضای پیشینِ آکادمی سوئد شده اهدا نمی‌ شود، یا حداقل این دلیلی است که اعلام شده است.

ادامه مطلب

منبع : خبرگزرای مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی ادبیات و ... برای برگزار کنندگان این مراسم آرزوی موفقیت روز افزون دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۶
سامان حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی