استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۲۶ ب.ظ

اردوی نوروزی، رفتن یا نرفتن ...

با نزدیک شدن به سال نو و تعطیلات نوروزی، شیوه ی درس خواندن کنکوری ها و حال و هوای آموزشگاهها نیز همچون بقیه ی چیزها رنگ و بوی دیگری می گیرد. کنکوری ها آماده می شوند تا وقتی که همه در حال استراحت و گذران تعطیلات هستند، سرعتشان را بیشتر کنند و از زمان بهترین بهره را ببرند.

چندین سال است که آموزشگاه های کنکور در ایام نوروز برنامه ی ویژه و پر و پیمانی برای دانش آموزان تدارک می بینند. کلاسهای خصوصی برای دوره کردن آنچه تا به حال خوانده اند، کلاسهای تست، کلاسهای رفع اشکال، جزوه های ویژه ی تعطیلات و در کل پکیج مخصوصی که نامش اردوی نوروزی است.

اما دغدغه ی خانواده ها و حتی خود بچه ها این است که :

  • آیا شرکت در این اردوها به صلاحشان هست یا نه؟
  • آیا اگر در خانه بمانند، درس بخوانند و تست بزنند، نتیجه ی بهتری نخواهند گرفت؟
  • در این اردوها چه می گذرد؟
  • این برنامه ها تا چه حد در موفقیت کنکوریها موثر است؟
  • آیا همراه با این اردو ها تدریس خصوصی دروس مهم مانند تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی حسابان یا تدریس خصوصی زبان انگلیسی را ادامه دهند؟


طبق تجربه ی سالهای پیش، آنچه واضح است حضور پر رنگ دانش آموزان علاقمند در اردوهای نوروزی است. همچنین اظهار رضایت درصد قابل توجهی از دانش آموزان و اولیای آنها از نتیجه ی شرکت در دوره های نوروز موید این مطلب است که استفاده از امکانات اردوهای نوروزی اگر هیچ فایده ی چشمگیری نداشته باشد، حضور در جمع دانش آموزانی که مشغول یادگیری و تمرین هستند، مشوق و محرک خوبی برای کنکوری هاست تا از حرکت باز نمانند و آنجا که عده ی زیادی به بهانه ی تعطیلات، به اصطلاح لای کتاب را می بندند، دانش آموزان منتخب نوروزی گوی سبقت را می ربایند.

            دوره نوروزی

این اردوها با هدف سازمان دهی اوقات فراغت کنکوریها و جهت دهی به مطالعه و نحوه ی تست زدن در ماههای پایانی و نزدیک به کنکور تشکیل می شوند.

دانش آموزان فرصت بیشتری دارند تا در کلاسهای حضوری شرکت کنند، تست های متفاوتی را تجربه کنند و مهمتر اینکه با حوصله و زمان بیشتری به بررسی نتیجه ی کار بپردازند. معمولا آنها که در دروس اختصاصی قوی تر هستند، در این اردوها روی دروس عمومی تمرکز می کنند و بر عکس. آنها که خوب تست می زنند، روی همان مباحث با رویکرد تشریحی مطالعه می کنند و باز هم برعکس.

در مجموع، رفتن به اردوی نوروزی از نرفتنش بهتر است. تجربه کنید و ما را در جریان پیشرفت خود بگذارید. 

در ایام عید استاد سلام مرجع تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس و ... همواره در کنار شما هست تا هم دوره ها و کلاس های تقویتی در دروس مختلف را برای شما معرفی کند، هم  نکات مهم درس خواندن و تست زدن را برایتان مرور کند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی