استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

آزمون تافل یا gre یک آزمون معمولی نیست و شدیدا بر روی آینده زندگی افراد تاثیر می گذارد. هر چقدر فرد در این آزمون ها موفق تر، می تواند وارد زندگی جدیدی شود، برای آماده شدن برای آزمون تافل و gre باید پیشینه خوبی هم داشته باشید. در این مقاله با پنج دلیل برای اینکه چرا باید از تابستان به فکر آزمون های بین المللی بود آشنا می شوید.

فصل ددلاین ها   

اگر قصد اپلای کردن را دارید حتما می دانید که فصل ددلاین ها پاییز است و باید تا آن زمان مدرک های اصلی چون تافل یا gre شما آماده شده باشد، شاید فکر کنید که مهر آزمون می دهید و نتیجه را می رسانید ولی بیاید کمی بد بین باشیم، اگر شما در مهر ماه آزمون تافل خود را خراب کرده اید آن وقت چه ؟ بسیاری از فرصت های خوب دانشگاه ها را از دست می دهید و خانه نشینی را به مدت یک سال دیگر ادامه می دهید. پس از تابستان به فکر آزمون تافل  و تدریس خصوصی تافل باشید.

آزمون های بین المللی پیشینه می خواهد

در مطلب برای ارتقاء و پیشرفت باید انگلیسی یاد گرفت از لزوم تدریس زبان انگلیسی گفتیم و گفتیم که یاد گرفتن زبان انگلیسی چه موقعیت هایی به فرد می دهد، اگربرای یاد گیری زبان انگلیسی کاری کرده اید برای آماده شدن برای آزمون های چون تافل و gre کار چندانی نخواهید داشت ولی اگر می خواهید تازه شروع کنید، تابستان فصل خوبی خواهد بود برای شروع آنچه که لازم است.  شما وقت دارید که بخوبی برنامه ریزی کنید و  یاد بگیرید، در نظر داشته باشید که یادگیری پروسه زمان بری است پس تابستان را از دست ندهید.

وقت استاد ها خالی تر است

در استاد سلام شما می توانید بی نهایت استاد در زمینه تدریس زبان انگلیسی پیدا کنید، ولی واقعیت این است که در ماههای آذر و آبان پیدا کردن استاد خوب برای تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی آیلتس سخت است.

پس از تابستان شروع کنید تا بهترین استاد های زبان انگلیسی نصیبتان شود از سبد استاد سلام برای خود بهترین معلم های تدریس خصوصی و مدرس زبان انگلیسی را پیدا کنید.

فرصت برای کارهای دیگر هم هست

اگر برای اپلای کردن چند مدرک شما ناقص باشد مثلا مدرک آموزشی شما آماده نباشد یا اینکه برای سفارت مواردی لازم است انجام بدهید تابستان بهترین وقت است اگر از تابستان شروع کنید در مهر و آبان بهترین انتخاب ها را خواهید داشت، از طرف دیگر یادگیری زبان انگلیسی در روزهای کشدار تابستان بسیار ساده تر از فشار های ماه های پاییز است.


برای همین باید در فصل تابستان برای آزمون تافل یا آیلتس آماده شوید، اما برای آمادگی برای چنین آزمون های بین المللی راه زیادی را باید بروید.

مقاله  آزمون آیلتس و تافل در یک نگاه، فکر می کنید کدام برای شما مناسب تر است؟ را بخوانید تصمیم خود را زود تر بگیرید و از یک تیر ماه شروع کنید! استاد خوب زبان انگلیسی را نیز از ما بخواهید ما بهترین ها را به شما پیشنهاد می دهیم.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی