استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

خیلی از فرزند های ما و یا دوستان و آشنایان ما در سال های سخت کنکور به خاطر یادگیری بهتر درس هایشان از یک مدرس خصوصی دعوت می کنند. یک مدرس خوب کنکور می تواند مثل یک کاتالیزورشیمیایی فرآیند یادگیری را سهولت ببخشد و در عین حال می تواند بسیاری از عقب ماندگی های ناشی از درس نخواندن در سال های دبیرستان حتی با انواع کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل و انتگرال، تدریس خصوصی حسابان و تدریس خصوصی عربی، را جبران کند. کمک گرفتن از یک مدرس کنکور، معمولا برای خانواده ها هزینه های بسیاری نیز دارد. به علاوه، در سال های کنکور فرصت کمی برای آزمون و خطا برای انتخاب یک مدرس خوب وجود دارد. کنکور یک مسابقه ی دوی سرعت بزرگ والبته طولانی است. داشتن یک استاد خوب برای این مسابقه ی طاقت فرسا می تواند بسیاری از اضطراب های شرکت کننده را کاهش دهد. اما یک مدرس خوب کنکور چه ویژگی هایی دارد؟
این جا 5 ویژگی مهم یک مدرس خوب کنکور برای آموزش و یا تدریس خصوصی را مورد بررسی قرار می دهیم. شاید مدرسی که انتخاب کرده اید مدرس خوبی باشد اما آیا او یک مدرس خوب برای کنکور است؟ این 5 ویژگی با فرض اینکه مدرس مورد انتخاب شما به صورت عمومی یک مدرس خوب است بیان می شود:

1- مسلط به محتوای آموزشی و تغییرات آن باشد

خیلی اوقات امتحان داشته ایم تمام 400 صفحه ی کتاب را با دقت خوانده ایم به جز فصلی که معلم گفته بود احتمالا از آن سوال نمی آید، روز امتحان حتما شوکه خواهیم شد وقتی می بینیم، قریب به نصف پرسش ها از همان فصل تهیه شده بود. سال به سال بسیاری از نکات درس های دبیرستان مورد بازبینی قرار می گیرند و در عین حال طراح های سوال انگار با هر کدام از این تغییر ها بهانه ی خوبی برای محک زدن توجه و دقت دانش آموزان درست در همین قسمت ها پیدا میکنند. مدرس کنکور خوب از روند تغییرات کتاب ها و محتوای آموزشی بسیار خوب آگاه است.

2- مسلط به طراحی تست های کنکور باشد

برای بسیاری از مدرس ها این امر واضح است که نگاه طراح به مساله ی درسی می تواند منجر به نوع جدیدی از سوال شود. یک مدرس خوب کنکور توانایی طراحی سوال های اساسی و جان دار، درست مانند سوال های کنکور واقعی را دارد.

3 شاگرد های کنکوری فراوان داشته باشد

قطعا مدرسی که شاگرد های بیشتری دارد، می تواند از دلایل سردرگمی یا اشتباه کردن بسیاری از شاگردهایش آگاه تر باشد. خیلی از دانش آموزان در پاسخ دادن به یک تست کنکور یک اشتباه را انجام می دهند هر چه یک مدرس شاگرد کنکوری بیشتری  داشته باشد، به این اشتباه ها آگاه تر است و می تواند از قبل هشدار لازم برای غلط نزدن تست را به شاگرد خودش بدهد

4- یک جزوه ی کامل داشته باشد

خیلی از دروس و کتاب های کنکوری می تواند راهگشای کار یک دانش آموز پشت کنکوری باشد. اما وقتی شما مطلبی را از استاد خودتان فرا گرفته اید یادگیری این نکات و همین طور یادآوری شان با سبک و اسلوب استادتان می تواند شما را سریع تر به هدف خودتان یعنی تسلط روی دروس برسانند. یک استاد کنکور خوب، خلاصه همه ی جلسات تدریسش را در جزوه ای مدون و کامل با ذکر همه ی نکات به شاگردانش هدیه می کند. اینطور در دوران جمع بندی کار شاگرد راحت بوده و همینطور حین تدریس تمرکز بیشتری بر یادگیری در لحظه دارد تا نوشتن نکته ی مهمی که اگر آن را ننویسد لابد از دست می رود!

5- از شما تست زدن بخواهد

کنکور یک امتحان با سوال های بسیار است. اما این سوال ها با سوال های معمولی فرق دارد. نیازمند دقت، سرعت و تمرین های بسیار است. یک مدرس کنکور خوب همیشه از شما تست زدن را می خواهد. هر روز به شما تست های متنوع آموزش میدهد و سه مورد بالا را در شما تقویت میکند. یعنی به شما دقت کردن را  یادآور میشود، با نکات کنکوری که یاد می دهد سرعت شما را بالا می برد و دایما حین تدریس و بعد از آن از شما تمرین می خواهد.

با در نظر گرفتن 5 ویژگی بالا در یک معلم خصوصی میتوانید برای تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل و انتگرال، تدریس خصوصی حسابان و تدریس خصوصی عربی یک معلم خوب پیدا کنید و با خیال راحت تر سال کنکور را سپری کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی