استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

یکی از دوراهی های دنیای امروزی برای جوانان همین انتخاب مهارت آموزی برای اینده و یا رفتن به یک دانشگاه و کسب مدرک است. سوالی که پیش می آید این است که آیا مهارت آموزی از داشتن مدارک دانشگاهی مهم تر شده است؟  امروز میخواهیم چند نکته را در اینباره یادآور شویم تا به شما کمک کند میان این دو راحت تر انتخاب کنید

۱. علاقه مندی خود را به درستی بشناسید 

من تدریس رشته زبان فرانسه در دانشگاه را انتخاب می کنم یا تدریس خصوصی زبان فرانسه ؟

ما وقتی شاد هستیم که از علاقه مندی های خود آگاه باشیم و بتوانیم آنها را به خوبی به کار ببندیم، شناسایی علاقه مندی ها و دانستن اینکه چه چیزی مارا خوشحال می کند تا در آن بهترین باشیم، بسیار مهم است. بعضی از افراد از پول درآوردن و حضور در محیط کار لذت میبرند و بعضی دیگر محیط آکادمیک را به هر محیط دیگری ترجیح میدهند. آنها درس خواندن را صرف آموختن و داشتن تشخص اجتماعی که مدرک برایشان می آورد، دوست دارند. این مهم است که هدفتان را مشخص کنید و بدانید آیندتان چه شکلی است، بعضی خود را در لباس استادی دانشگاه میبینند و بعضی یک فرد با مهارت و تجربه. وقتی علاقه مندی های خود را بشناسید تقریبا یک سوم مسیر را رفته اید و بهتر به این سوال می توانید پاسخ بدهید که آیا مهارت آموزی از داشتن مدارک دانشگاهی مهم تر شده است؟


۲. به روز باشید

در هر زمان و جامعه ای که هستید به این نکته توجه کنید که تا چه حد مدرک گرایی مهم است، گاهی آنقدر مدرک گرایی ملاک میشود که بدون آن هیچگاه نمیتوان استخدام دولت و یا شرکتهای معتبر شد. این نکته را فراموش نکنید افرادی موفق هستند که اندکی  جلوتر از خود را ببینند و مطابق با آن برای خود برنامه ریزی کنند.  به عنوان مثال اگر میبینند که زبان فرانسوی روز به روز در دنیا بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد و یا سرمایه گذاری شرکتهای فرانسوی زبان در ایران رو به افزایش است، این نشان از نیاز زیاد به مترجمین این زبان در آینده ای نزدیک دارد، پس از اکنون باید فکر یادگیری زبان فرانسه باشد و در این راستا "استاد سلام" با تدریس خصوصی  زبان فرانسه میتواند کمک شایانی به شما بکند. پس به نیازهای زمان و جامعه خود توجه کنید و از خود سوال بپرسید می خواهید در این جامعه چیکار کنید آیا من می خواهم استاد دانشگاه رشته زبان فرانسه باشم یا یک معلم خصوصی استاد فرانسه؟


3.  یادتان باشد مدرک در کنار مهارت می درخشد مهارت تدریس فرانسه در کنار دانش زبان فرانسه اهمیت می یابد

بعضی از رشته های در دانشگاه کاراموزی دارند و در کنار مسائل تئوریک به مبحث مهارت آموزی انها نیز توجه  میشود ، اما اگر مایل به ادامه تحیل در رشته ای هستید که در دانشگاه چیزی به جز مسائل نظری به شما نمی آموزد، از از انتخاب کلاسهای یادگیری مهارتها غافل نشوید. اگر مجبور به اخذ مدرک و رفتن به دانشگاه هستید، از مهارت آموزی غافل نشوید استاد سلام در این راه یکی از همراهان شما خواهد بود. شما می توانید در حین اینکه به دانشگاه می روید از تدریس خصوصی استاد سلام در هر مهارتی که به ان علاقه دارید، استفاده کنید.

نکته دیگر بحث تئوریک بودن مباحث دانشگاهی است. به عنوان مثال در رشته زبان فرانسه در دانشاه تنها موارد نظری آن تدریس میشود. برای یادگیری زبان فرانسه به طور کاربردی شما به چیزی بیش از گرامر و دستورها نیاز دارید . استاد سلام در اینجا نیز در کنار شماست و شما میتوانید با مدرس زبان فرانسه در کنار مباحث نظری که در دانشگاه تدریس میشود به مهارت آموزی در این رشته بپردازید.

4. این موارد را از یاد نبرید

حتی اگر به دنبال مدرک گرایی و تحصیلات آکادمیک هستید و به کارکردن و کاربردی کردن دانسته هایتان علاقه ای ندارید، از آموختن مهارتهای اجتماعی و زبان های مختلف غفلت نکنید. مهارتهایی هم چون فن بیان، زبان بدن، ارتباط موثر و ... آموختن زبانهای مختلف هم که همیشه جذاب و کاربردی است. شما میتوانید در این باره از کلاسهای تدریس خصوصی مانند تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی فرانسه، تدریس خصوصی زبان آلمانی و ... استفاده کنید.

نکته آخر اینکه برای رسیدن به مدرک و مهارت باهم، برنامه ریزی را فراموش نکنید.

همانطور که بالا به جنبه های مختلف مهارت آموزی و مدرک گرایی اشاره شد، می دانید که  امروزه باید با برنامه مناسب، زمینه را برای پیش بردن هر دوی انها فراهم کرد زیرا هر دو مورد از اهمیت زیادی برخوردار است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی