استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۵۳ ب.ظ

چه مهارتی را برای یادگیری انتخاب کنیم؟

همه می دانیم که مدرک دانشگاهی داشتن معادل داشتن مهارت نیست و بازارکار بیشتر مهارت می خواهد تا مدرک دانشگاهی. از طرف دیگر هر فردی که دارای مهارت باشد در هر حالتی از زندگی می تواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد و کمتر نگران درآمد و شغل آینده اش باشد. اگر مهارت خاصی دارید که می توانید از آن پول دربیاورید و کسب در آمد کنید خوشحال باشید و گر مهارت خاصی ندارید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

به چه چیزی مهارت گفته می شود؟

مهارت در واقع توانایی انجام چیزی است که شما را از سایرین متمایز می کند و به وسیله آن می توانید کسب درآمد مستقیم یا غیر مستقیم کنید. مثلا مهارت سخنوری در ایران مهارتی است که می توانید هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم از آن کسب درآمد کنید، مهارت نوشتن نیز به همین صورت است. یا هر زبانی که بلد باشید و بتوانید آموزش دهید مانند تدریس زبان انگلیسی. حال به خود نگاه کنید و این سوال را از خود بپرسید من چه مهارتی دارم که نسبت به بقیه متمایز است و می توانم از آن کسب درآمد کنم ؟ دقت داشته باشید وقتی از مهارت حرف میزنیم منظورمان کار نیست، کار وجه عمومی شما است ولی مهارت یک وجه شخصی است و اگر آن کار را از دست بدهید نیز همراه شما باقی می ماند.

چه مهارتی یاد بگیریم؟

برگردیم به سوال اصلی، اینکه می خواهیم چه مهارتی یا بگیریم به چند شاخص اصلی بر می گردد. که در ادامه آنها را براتون بازگو میکنم.

علاقه مهمترین عامل است

مهمترین عاملی که در زمینه یادگیری اهمیت دارد علاقه است، دقت داشته باشید که شما مهارتی را انتخاب می کنید که تا تمام زندگی شما همراهتون خواهد بود. پس فاکتور علاقه را در نظر داشته باشید، برای اینکه بدانید به چه چیزی علاقه دارید می توانید سه چهار مورد را بررسی کنید، از اساتید استاد سلام استفاده کنید و به راحتی در مورد علاقه هاتون با آنها حرف بزنید ، آنها شما را راهنمایی خواهند کرد.

درآمد پایدار بهتر از درآمد زودگذر است

درآمد داشتن از مهارت عامل مهمی در انتخاب آن چیزی است که می خواهید یاد بگیرید، به این دقت کنید که هیچ مهارتی در سه چهار ماه اول به درآمد خوب نمی رسد، پس مهارت های زودگذر و براق را فراموش کنید، مهارت هایی را انتخاب کنید که درآمد پایدار داشته باشند، مثل مهارت تدریس خصوصی زبان آلمانی، انگلیسی و ....

 شرایط زندگی

به شرایط زندگی خود نگاه کنید، درست است که هیچ عاملی نمی تواند جلوی یادگیری مهارت را برایتان بگیرد مخصوصا که استاد سلام هزاران استاد و محل آموزش را در اختیارتان می گذارد تا بتوانید یاد بگیرد. ولی واقعیت این است که تحمل شرایط سخت زندگی وقتی درآمد پایداری ندارید کمی سخت است، پس شرایط زندگی را در نظر داشته باشید و متناسب با آن به سمت یادگیری مهارت بروید. مهارت ها را نه تنها با دل که با عقل معاش خود نیز انتخاب کنید.

خیال تخت یادگیری مهارت با استاد سلام

سه عاملی که من در بالا گفتم بسیار مهم هستند. با استاد سلام به راحتی می توانید یاد بگیرید و یاد بدهید و هزینه مهارت و هزینه تدریس خصوصی خود را بدانید. اصلا نگران این نباشید که مهارت شما در جامعه جا نیافتاده است، اگر فکر می کنید از قلاب بافی می توانید درآمد داشته باشید راه یادگیری آن در استاد سلام موجود است.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی