استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶ ب.ظ

مدارس تعطیل می شوند، اما....

با ورود به خرداد ماه، مقطع ابتدایی در پایه های اول تا سوم تعطیل و در پایه های چهارم تا ششم به اصطلاح تق و لق و نیمه تعطیل می شود. سایر مقاطع نیز به تدریج تا اواخر خرداد تعطیل خواهند شد. اما تازه، کار اولیای دانش آموزان شروع خواهد شد! اولیای عزیزی که مخصوصا با تغییر مقطع، نگران پیدا کردن مدرسه ی خوبی برای فرزندشان هستند.

در سالهای اخیر، مدارس دولتی برای پذیرش دانش آموز ملزم به رعایت ضوابطی هستند از قبیل ساکن بودن دانش آموز در محدوده ی خاص و ... .

 مدارس غیر دولتی از بند این ضوابط آزاد هستند و در ازای دریافت شهریه، دانش آموزان را پذیرش می کنند. اما اولیای دانش آموزان عموما تصمیم گیری درباره ی اینکه فرزندشان به چه مدرسه ای برود را بر عهده دارند. بیشتر پدر و مادرها ترجیح می دهند مدرسه ی مورد نظرشان اسم و رسمی داشته باشد، کلاسهای فوق برنامه مثل کلاس تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک یا حتی کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی برگزار کند. در مقاطع ابتدایی عموما این کلاسهای فوق برنامه جنبه ی هنری بیشتری دارند. مثلا کلاس تدریس خصوصی ویولن و ..

اما آیا لزومی دارد که یک مدرسه ی خوب، ضمن برنامه ی روتین خود، یک برنامه ی فوق العاده را نیز دنبال کند؟

به نظر من با توجه به مشکلاتی که این روزها والدین دانش آموزان با آن مواجه هستند مثل کمبود وقت، ترافیک درون شهری و تک فرزندی بودن، بهتر است هزینه ی بیشتری بپردازند و فرزندشان در همان محیط امن مدرسه، در کلاسهای فوق برنامه نیز شرکت کند.

دانش آموزان دبیرستانی عموما کلاسهای تدریس خصوصی از جمله تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تدریس خصوصی دروس کنکور را  در همان مدرسه و زیر نظر مدرسان مجرب می گذرانند.

در نتیجه، به نظر می رسد که بهترین و کارآمدترین مدرسه برای فرزند ما، مدرسه ای است که بتواند اکثر نیازهای ما و فرزندمان را تامین کند.

استاد سلام نیز مانند یک مدرسه ی تمام و کمال، در خدمت شماست تا پاسخگوی انواع نیازهای شما به تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصی زبان آلمانی و ... باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی