استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۲۱ ب.ظ

در روزهای پایانی منتهی به کنکور، منتظر معجزه باشیم؟

طبق برنامه ریزی و قرارهای قبلی، الان می بایست درسهای کنکور و دروس پایه را مطالعه و مرور کرده باشیم. زمان با شتاب پیش می رود و دانش آموزان، نگران تمام نشدن مطالب درسی هستند.

به طور کلی تقریبا 30 روز تا کنکور فرصت باقی است. خیلی ها می پرسند که آیا در این زمان مانده، می شود کار ویژه ای انجام داد؟ به نظرم، منظور این دوستان معجزه است!

اما جواب من به شما، بستگی دارد که شما معجزه را چگونه می بینید. اگر تا بحال هیچ مطالعه ای نداشته اید و توقع موفقیت در بهترین رشته را دارید، باید گفت چنین معجزه ای اصلا اتفاق نمی افتد. اما باید بدانید که در همین 30 روز مانده، خیلی از معادله ها را می توان تغییر داد و رتبه ی قابل قبولی به دست آورد.


راهکارهای پیشنهادی ما:

- با توجه به فرصت کمی که به نسبت چند ماه پیش دارید، متناسب با این زمان، برنامه ریزی دقیقی تنظیم کنید تا بتوانید از این ایام بهره ی کافی ببرید. با توجه به نتایج آزمونهای آزمایشی که تاکنون داده اید، نقاط ضعف و قوت خود را دقیق ارزیابی کنید. ضعف در یک درس، ممکن است به علت نحوه ی نادرست مطالعه ی آن درس یا مربوط به تلاش کم شما در مطالعه ی آن درس است.از درسهایی که در آنها قوی هستید، غافل نشوید تا بتوانید از آنها برای موفقیت، نهایت استفاده راببرید.

- تمرکز و درس خواندن در سکوت یکی از پیشنهادات موثر ماست. تعداد زیاد منابع کمک آموزشی فقط استرس شما را زیاد می کند. حتما تنها منابعی را که به کارتان می آید، جلوی دست داشته باشید.

- در زمان اندک پیش رو،تنها برگ برنده ی شما مطالعه ی دروس عمومی است. این دروس را - چون خیلی زود فراموش می شوند - در زمان باقی مانده تا کنکور به طور جدی مطالعه کنید. از این زمان محدود برای کسب درصدهای خوب در دروس عمومی استفاده کنید. به طور مثال نکات مهم تدریس خصوصی عربی و تدریس خصوصی زبان را مرور کنید.

- مباحث کم اهمیت را کنار بگذارید. منظور مباحثی است که در کنکور کمترین بودجه بندی را دارند.

در پایان اهمیت دو نکته را از نظر ما بدانید:

1- اگر به کلاس تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی حسابان و یا حتی تدریس خصوصی زبان انگلیسی می روید، از استاد خود بخواهید تا سئوالات پر تکرار کنکورهای گذشته را برای شما حل کند.

2-  در زمانهای مرده ای که دارید، نکات مهم و کلیدی دروس عمومی را مرور کنید. مثلا بین کلاس تدریس خصوصی شیمی و تدریس خصوصی عربی، نکات تستس ادبیات فارسی را بخوانید.

استاد سلام برای دانش آموزان کنکوری، آرزوی بهترین نتایج را در آزمون سراسری دانشگاه ها دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی