استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۵۸ ب.ظ

سیزده بدر و نکته های آموزشی؟!!


کودکانی شناور در فضای مجازی که محصول دنیای دیجیتالی ساخته دست خود ما هستند، باید ببینند بدون موبایل و تبلت چطور باید ارتباط برقرار کرد، باید قرار اجتماعی خانوادگی و اقوام را سر یک ساعت ببینند و تعهد به قرار را از والدین بیاموزند، باید تعامل و درخواست از دیگران را یاد بگیرند، شکلگیری خوشگذرانی دست جمعی با اقوام را بچشند و طبیعت همراه با جمعیت را با خوشی حس کنند.

نکته اول: تعهد به اینکه سر ساعت مقرری برای خوشگذرانی، همه اعضای خانواده، کوچک و بزرگ، پیر و جوان یک محل باشند؛ یادبگیرند که فقط دوست مهم نیست، فقط منافع مالی و کاری و درسی نیستند که اهمیت دارند، ما تجمع های سنتی هم داریم تا همه مردممان جمع میشوند در پارک و خوش می گذرانند و این خود، میتواند یک هدف اشتراکی باشد.

نکته دوم: روز طبیعت، روز آشتی با طبیعت، روز تاب طنابی بستن بر درخت، روز بازی وسطی خانوادگی، خاطره داشتن از پدر بزرگ و آش مادربزرگ، روز مهمی است که با این وسعت در هیچ روزی از سال در شهر ما تکرار نمیشود پس ترافیکش هم مهم نیست چون با هم بودنش ارزشمند است و دیدن خوشحالی مردم هم با یک هدف مشترک درسی است.

نکته سوم: روز طبیعت یعنی به طبیعت می پیوندم، از زیباییش لذت می برم، تاب میخورم، اما نباید ضربه ای به این طبیعت دلچسب بزنم، نباید لذت من موجب آزار طبیعت که میراث ماست، بشود، زباله را در طبیعت نباید رها کرد و هر قطعه اش را باید صحیح و سلامت دوباره به طبیعت بازپس داد برای وارثان بعدی، برای فرزندانمان، برای خودمان، برای پاکی هوای شهرمان.

نکته چهارم: وقتی بازی وسطی با پدر و مادر و پدر بزرگ و عمو باشد، استعدادهای نهفته ای از هر یک از آنها را می بینیم که هیچ وقت نمی دانستیم و ممکن است، نقاط مشترکی با نوه عموی بابا که هیچوقت ندیده بودیم پیدا کنیم و سن و سال هم کمرنگ میشود تا شناخت بیشتر شود در این بازی دورهمی.

نکته پنجم: آمادگی نهایی برای پیوستن دوباره به زندگی عادی و روزمره، یک خداحافظی سرعتی از استراحت و خوشگذرانی مطلق به سوی درس و مدرسه، یک مرور داستانهای ناتمام از پارسالی که فقط ۱۳ روز پیش بود، به سوی آموزش و مدرسه.
حال کار ناتمام شاید یک کلاس تدریس خصوصی فیزیک باشد یا یک کلاس خصوصی زبان، شاید کلاس ویولن باشد یا استاد خصوصی نقاشی .

باید تازید به سمت رویا و عمل کرد به سمتش با روزمرگیهای ساده، مهم چشم انداز یک تدریس خصوصی است که برای ۱۰ سال بعد تر برای خودت متصوری

کلاس کنکور گرچه انجامش، هدفی یکساله است اما چشم اندازش خیلی در شناخت راه آینده ما تاثیر گذار است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی