استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

همه فکر می کنند که کمترین منبعی که در اختیار دارند منبع سرمایه و پول است اما کمی به سالی که گذشت نگاه کنید، حسرت چه چیزی را بیشتر از همه می خورید؟ پول یا زمان؟ ثابت شده افراد بیشترین حسرتی که در زندگی خود می خورند حسرت زمان و فرصت های از دست رفته است تا پول و سرمایه. زمان بر خلاف سرمایه منبعی محدود برای افراد است، علاوه بر این نمی توان زمان را خرید یا آن را اندوخت، زمان عمر انسان محدود است، نمی خواهیم با یادآوری محدود بودن عمر انسان کام شیرین نود و شش تان را تلخ کنیم، قصد مان از گفتن این حرفها این است که عمر محدود است پس چرا کاری نکنیم که لذت در این عمر اندک دوبرابر یا چندین برابر شود چرا کاری نکنیم که با اعتماد به نفس بیشتری زندگی نکنیم و اصلا چرا کاری نکنیم که خوش نباشیم؟ این سوالهایی است که بد نیست در ابتدای سال از خود بپرسید.

کلید بهبود زندگی، توجه به توانایی و علایق فردی است

اینکه یک فرد چه کاری می تواند انجام بدهد تا حس خوشی و لذت زندگی اش در بازه زمانی مشخص بیشتر شود پاسخ های متعددی می تواند داشته باشد اما هر پاسخی که مطرح باشد باید معطوف و متوجه فرد باشد و توانایی ها و مهارت های فرد را پرورش بدهد از طرف دیگر از نظر بعد اجتماعی برای فرد موفقیت و کسب سرمایه  و قدرت به همراه داشته باشد تا فرد از بعد های مختلفی حس رضایت داشته باشد. پس نتیجه اینکه فرد باید به خود توجه کند و به سمت پرورش علایق، توانایی های خود برود. قبل از لیست کردن علایق و توانایی های فردی باید واقع بینی را آموخت!

آموزش خصوصی و شغل جدید


نمی شود به سمت علایق و توانایی های فردی به یکباره تغییر جهت داد! تصمیم های خلق الساعه و ناممکن هیچ گاه رنگ واقعیت به خود نمی گیرند. یک فردی که در تهران زندگی می کند به دلیل خرج و مخارج زندگی نمی تواند به راحتی از کار خود استعفا بدهد و در سن سی سالگی به طور مثال به علایق خود بچسبد! یک فرد به طور عادی روزانه چهل و پنج ساعت از هفته کار میکند پنجاه و شش ساعت در هفته می خوابد، چهارده ساعت در هفته غذا می خورد و اگر بپذیریم که روزانه سه ساعت یعنی هفته ای بیست و یک ساعت صرف امور جاری می کند این مقدار ها را که جمع بزنیم می شود صد و سی و شش ساعت در هفته از صد و شصت و هشت 168 ساعت وقت ممکن در هفته! پس فرد حدودا سی و دو ساعت در هفته برای انجام امور مورد علاقه خود وقت دارد، که البته در شکل بالا به نحو ساده تر زمان برای آموزش و مطالعه توضیح داده شده است، باید یاد گرفت باید سراغ آموزش های شغل های جدید با سرمایه کم رفت، تدریس خصوصی فتوشاپ، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی اتوکد، تدریس خصوصی اکسل، تدریس خصوصی برنامه نویسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی حسابداری همه مهارتها و درسهایی هستند که پله برای موفقیت را می توانید با آنها بالا روید

 هر چقدر فرد این سی و دو ساعت را مغتنم بشمارد می تواند آن چهل و پنج ساعت کار هفتگی را از آن خود کند و به انسانی تبدیل شود که حدودا از نیمی از هفته خود کاملا رضایت دارد.

چطور می شود یک فیل را خورد؟

پاسخ این سوال که چطور می شود یک فیل را خورد ساده است! پاسخ این است، لقمه لقمه! برای رفتن به سمت علایق و گسترش توانایی های فردی باید گام به گام به پیش رفت. اولین مرحله برای قدم برداشتن به سمت علایق و گسترش توانایی های فردی در راستای نیل به اهداف فردی و رسیدن به موقعیت تثبیت شده در زندگی از نظر مالی و سرمایه، این است که شروع به گسترش توانایی ها و مهارت اندوزی در زمینه مورد علاقه از طریق یادگیری بکنید. با توجه به آن سی و دو ساعت بهترین کم خرج ترین و ممکن ترین راه یادگیری از طریق کلاس های خصوصی است.

کلاس های خصوصی راه برون رفت از وضعیت موجود

کلاس های خصوصی چند مزیت نسبت به سایر روش های یادگیری دارند. اولین مزیت آنها اثر بخش تر بودن آنها است. شما به وسیله یک استاد خصوصی مجرب مسیر مشخص با اهداف کاملا عینی را از نظر زمانی در مدت زمان کمی می پیمایید. در واقع با استاد خصوصی شما سعی و خطا نخواهید کرد. از طرف دیگر استاد خصوصی متناسب با نیاز بازار و همچنین علایق شما گام بر می دارد و کاملا منعطف است و چهارچوب های خشک کلاس های آموزشگاهی را ندارد. مورد اخری که در خصوص دوره های تدریس خصوصی مطرح است این است که از نظر زمان و مکان کاملا منعطف هستند، به یاد داشته باشید شما تنها سی و دو ساعت در هفته برای خود دارید نمی خواهید که آن را در ترافیک و رفت و آمد خرج کنید می خواهید؟

تدریس خصوصی گران است؟ بی خیال!

هزینه تدریس خصوصی نسبت به مهارتی که به دنبال آن هستید مابین دویست هزار تا چهارصد هزار در ماه بیشتر نیست. اما اثر بخشی دوره های تدریس خصوصی به مراتب بیشتر از دوره های آموزشگاهی است. دقت کنید که شما در دوره های آموزشگاهی دو هزینه زمان و پول را انجام می دهید. از طرف دیگر مهارتی که با دوره های تدریس خصوصی کسب می کنید بسیار سریعتر به پول می رسد تا دوره های عمومی! کمی فشار اولیه شاید احساس کنید اما این فشار دائمی نخواهد بود.

یک خلاصه جزئی تا اینجا!

یک جمع بندی تا اینجا بد نیست داشته باشیم، ما تا اینجا گفتیم که فردی که به علایق  توانایی های خود توجه کند قطعا حس رضایت از زندگی بالاتری دارد، این فرد اگر کار داشته باشد نمی تواند به سادگی به علاقه مندی های خود بپردازد چرا که سی و دو ساعت در هفته بیشتر در اختیار ندارد بعد از این مقدمه گفتیم که یکی از راههای برون رفت از این وضعیت گرفتن کلاس خصوصی و اقدام به یادگیری از طریق استاد خصوصی است.  بعد گفتیم که کلاس خصوصی گران نیست! حالا به این رسیدیم که باید مسیر یادگیری خود را طراحی کنیم.

مسیر یادگیری

مسیر یادگیری از طریق یافتن یک استاد خوب می گذرد که در این زمینه می توانید روی کمک استاد سلام حساب کنید، علاقه مندی های اولیه خود را به گونه ای ترتیب دهی کنید که به سرعت به سرمایه برسید تا بقیه مسیر را ایمن تر بگذارنید. در طراحی مسیر خود حتما از استاد مشاوره بگیرد و متناسب با وقت های ممکن برنامه بچینید.

سخن آخر

اگر فکر می کنید رسیدن به آنچه که دوست دارید سختی ندارد، مطمئن باشید شما آن چیز را دوست ندارید و یک تصور زیبا فقط برای خودتان دارید. اما اگر می خواهید با لذت به زندگی ادامه بدهید بدانید که دیر نیست ولی فردا چرا دیر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی