استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۴۲ ب.ظ

فرهادی، امیر بی گزند است !

اگر آهنگ امیر بی گزند محسن چاوشی را به یاد داشته باشید حتما تصدیق می کنید که نهایت حسن یک فرد می تواند صفت" امیر بی گزند" باشد. در زمانه ای که از زمین و زمان امیران به ظلم و جفا مشغولند، امیر بی گزند شدن واقعا سخت است. کاری که فرهادی با اسکار دومش کرد تدریس واحد درسی " امیر بی گزند شدن " بود.

به جملاتی که روزهای پس و پیش از گرفتن اسکار گفت دقت کنید، شاه واژه اش مردم بودن و صلح، فریادش نه به جنگ و حماقت بود!

اسکار اول را یادتان بیاید، سلام به مردم خوب سرزمینم گفتنش را یادتان بیاید. او از چهار سال پیش مسیر امیر بی گزند بودن را  شروع کرد. او اکنون تنها چهل و چهار سال دارد. کمی از میانه تازه رد شده، خوشحالیم که وقت دارد برایمان باز هم اسکار بگیرد، کن بگیرد، خوشحالیم که او را داریم، امیر بی گزندی که فریادش بلند است ولی  همه با "جانم" جوابش را می دهند.

فرهادی اکنون میراث ماست

فرهادی و نام کوچک اش اصغر، اکنون و در این تنگ نفسی دنیا، همچون نهال تازه ای است که در حال عبور از دوران نوجوانی خود است، می گوییم دوران نوجوانی رشد نهال چون اعتقاد داریم، حالا حالا ها قرار است باز  کله سحر نه اسفند بیدار شویم و برای اینکه بقیه پدر و مادر های خسته و عزیزمان بیدار نشوند جیغ بالشتی بزنیم. توییت کنیم " گرفتیمش" " ایول به تو اصغر" و ترند کنیم نامش را که مدال افتخار ما ایرانی هاست.

تا فارسی می نویسم تا فارسی می خوانیم، با حضور چنین نماد های فرهنگی در گذشته و حال کشور عزیزمان، افتخار کنیم به فارسی به ایران به خودمان!

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی زبان انگلیسی و هم چنین برگزاری کلاس مجازی این افتخار بزرگ را به تمام ایرانیان سراسر دنیا تبریک می گوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی