استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ب.ظ

چرا باید به سراغ تدریس خصوصی رفت!

برای آنکه پاسخ سوالهای بالا را بدانید باید اول تکلیف خودتان را با موضوع تدریس خصوصی مشخص کنید، ساده بخواهیم بگوییم معلوم کنید تدریس خصوصی برایتان چه معنی می دهد! اگر نمی دانید، بدانید که تدریس خصوصی در واقع امکان و قابلیتی است که شما برای خود قائل می شوید تا بعضی چیزها را خوب و عالی یاد بگیرد. این امکان و قابلیت بدون شک به بهبود زندگی حال و آینده تان باید منجر شود. حال شاید باز سوال بالا به سراغتان بیاید و از خود بپرسید آیا من به کلاس خصوصی نیاز دارم ؟ یا شاید هم سوال دیگری که آیا وقت کلاس خصوصی را دارم؟


بعضی ها مشکل دارند!

بسیاری از مشکلات انسان ها در زندگی روزمره به عدم آموزش بر می گردد، به خود و شرایط زندگی تان نگاه کنید، ببیند کجای زندگیتان اگر مهارتی را بلد بودید تحولی در زندگی تان به وجود می آید. اگر مثلا فکر می کنید با یاد گیری زبان انگلیسی مقدار درامدتان و اعتماد به نفس تان در زندگی افزایش محسوسی می کند پس چرا دست به کار نمی شوید و جستجویی در استاد سلام نمی کنید تا تکانی به زندگیتان بدهید! اگر فکر می کنید که در حال در جا زدن هستید و از پس مشکل حل کردن و فائق آمدن  بر مشکلات بر نمی آیید، یاد گیری می تواند راه برون رفتی باشد. بهونه پول را نیاورید که اصلا بهتان نمی آید در مورد کلاس خصوصی صحبت می کنیم و نه خونه خریدن در سعادت آباد تهران! بهونه زمان را هم نیارید که در مورد تدریس خصوصی صحبت می کنیم! اگر نمی توانید با در آمدتان در عرض ده سال خونه بخرید ولی شک نکنید با همان در آمد می توانید در عرض ده سال به سه زبان زنده دنیا (شاید بیشتر) چند نرم افزار تخصصی( از اونا که هر کی بلده نونش تو روغنه مثل تدریس خصوصی اندروید) مسلط خواهید شد.


تک بعدی ها!

بسیاری از دانشجو ها شکایت پشت شکایت که این چه وضعی هست چرا کار نیست، چرا نقشه ایران شبیه گربه است چرا نقشه ایران شبیه کرگدن نیست؟ این دسته فقط غر زدن را بلد هستند و بس ! خب اگر جزو این دسته هستید باید به شما بگویم در جایی زندگی می کنید که بازار کار آن به قدری تخصصی نیست که چشمش به تخصص های گرانبهای دانشگاهی شما خیره شده است. شما به دسته ای تعلق دارید که نیاز به یادگیری دارید تا اگر روزی خدای ناکرده با مدرک زیبا و گرانبهایتان کاری برایتان تقدیم نشد گشنگی نکشید! بهترین فرصت دوران دانشجویی است نگوید وقت نیست که شوخی نداریم باهم! راه استفاده گرفتن کلاس های خصوصی هست تا به سرعت و با مدیریت زمان شخصی به راحتی بتونید از کلاس خصوصی استفاده کنید.


رشد فردی!

مشکلات زیادی از مردم ایران شبیه به هم هست، نداشتن خونه دغدغه همه است اونهایی هم که کار دارند از وضعیت معاش همیشه گله می کنند! ولی بین همه این آدمها می بینیم که بعضی ها با بقیه فرق دارند این ها هم مشکل پایین بودن حقوق و نداشتن مسکن دائمی رو تجربه می کنند، از این دسته که بپرسید دلیل راحتی و متمایز بودن اونها چی هست قطعا اشاره به  تلاش برای ایجاد رشد فردی می کنند، رشد فردی زمانی متبلور میشه که شما زمانی از روز را به آموزش و یادگیری بپردازید. این آموزش تاثیر فوق العاده ای بر روی ذهنیت و زندگی شما میزاره! منتظر زمان نباشید به استاد سلام مرجع تدریس خصوصی دروس مختلف مانند تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تدریس خصوصی تافل  برید و زمان یادگیری رو جلو بندازید!




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی